Amikor nincs kedvem főzni
2016. szeptember 03. írta: Szőke Johanna

Amikor nincs kedvem főzni

Igen, ez az, amikor nincs kedvem főzni. Lehet, hogy extrának tűnik, de igazából nem az. Egy laza saláta, sonkával és sajttal. Előfordul, hogy ezt viszek ebédre is a munkahelyemre, ilyenkor mindig megjegyzik, hogy kíváncsiak, milyen az, amikor van kedvem főzni? Nos, a következő alkalommal megtudják ;)

Eléggé hosszú hetem volt, ezért már csütörtökre kezdtem kifogyni az energiából, na meg az ötletből is. Hétvégén meg egyébként is megyek haza a szüleimhez, a hűtőnek nem főzök semmit. Így született ez a laza saláta. A stresszes hétköznapok enyhítésére pedig, (tudom , "ökör iszik magában") a Lidlben sétálgatva találtam ezt a gluténmentes sört, és nem csalódtam benne. Tökéletes volt a lazításhoz, és a saláta mellé is. Különösebb receptje nincs a dolognak, viszont többen kérdezték tőlem, hogy a salit én dobom-e össze vagy készen veszem. Nos, a jégsalátás dolgokat beismerem, venni szoktam , mert egyedül egy egész fej salátát nem bírnék megenni, kidobni meg nem akarom, viszont a többit és a különböző "extrákat" én "találom ki". Ezen kérdések apropóján itt is a saláta "receptje" :

Könnyű saláta sonkával és sajttal

Hozzávalók (1 személyre, kb. mindenből egy maréknyi)

- bébispenót

- rukkola

- madársaláta

- 2 közepes paradicsom

- egy marék gluténmentes penne tészta (ez az "extra benne" amint előtte persze megfőztem, mert eddig terjed a főzési kedv este 8kor :P )

- 2 fej retek

- 25g gojibogyós magkeverék (ezt a Spar-ban sikerült beszerezni)

- 4 szelet erdélyi sonka

- 3 szelet prágai sonka

- 1 sz. edami sajt (és az még felszeletelve)

- 3 kis szelet masdaamer sajt

+ kísérő egy üveg gluténmentes sör

Elkészítés:

MINDENT A TÁNYÉRRA :)

wp_20160825_001.jpg

Ha a salátát pedig túl könnyűnek találná valaki és egy kis desszertre vágyik, akkor itt van egy újabb StreetKitchen videó. És igen, persze, hogy olasz desszert, méghozzá egy kis torta di ricotta. Én is ki fogom próbálni, persze picit átalakítva. Majd jövök az én változatommal is, addig pedig itt van ez ;) :

http://streetkitchen.hu/2016/09/03/az_olaszok_sajttortaja_torta_di_ricotta

Buon appetito!

A bejegyzés trackback címe:

https://fooddejo.blog.hu/api/trackback/id/tr6811673602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása